Cum se comanda

CUM SE COMANDA

Navigati in magazinul nostru.

Cand doriti sa efectuati o achizitie, selectati atributele dorite pentru element (de ex. dimensiunea, culoarea, tapiteria) si cantitatea, bifand casetele corespunzatoare. Faceti clic pe “Adaugati in cos”. Veti fi transferat direct in Cosul de cumparaturi si veti putea rasfoi articolele din cos.

Verificati detaliile comenzii dvs. Daca doriti sa eliminati un produs din cos, faceti clic pe caseta adiacenta produsului si apoi pe butonul “Actualizare”. Produsul (produsele) va fi eliminat din cos si puteti continua. Daca doriti sa reveniti la cumparaturi, faceti clic pe butonul “Continuati cumparaturi”. Produsele selectate raman in cos si puteti cauta mai multe produse. Puteti sa va intoarceti intotdeauna pentru a rasfoi produsele selectate prin clic pe “Cosul de cumparaturi” din meniul superior al paginii.

Daca doriti sa faceti check out, faceti clic pe butonul “Checkout”. Daca v-ati inregistrat deja, puteti continua introducand contul de e-mail si parola. Daca nu v-ati inregistrat, serviciul va va solicita fie sa va inregistrati, fie sa continuati direct la checkout fara a va inregistra. Conectati-va, inregistrati-va sau introduceti informatiile despre client si faceti clic pe “Continuati”.

Veti fi directionat acum la pagina noastra de livrare, unde veti putea vedea adresa de livrare si costurile de expediere.Puteti modifica adresa de livrare facand clic pe “Modificati adresa de livrare”. Adresa de facturare va ramane intotdeauna in functie de propriile dvs. detalii. Verificati detaliile livrarii si faceti clic pe “Continuati”.Alegeti metoda de plata si dati clic pe “Continuati”.

Acum sunteti directionat catre pagina Confirmare comanda, care arata detaliile comenzii dvs.Verificati informatiile.Inca puteti schimba orice detalii.Daca toate detaliile sunt corecte, faceti clic pe “Confirmare comanda”.Veti fi directionat catre serverul de card de credit.

Reveniti la magazin dupa plata pentru a primi o confirmare a comenzii si pentru a verifica daca comanda dvs.a fost inregistrata in contul dvs. Daca nu gasiti fisa de confirmare pe ecran si nu ati primit un e-mail care confirma comanda dvs., contactati Serviciul Clienti: sales@ubikubi.ro.